Monday, October 26, 2015

SABUN MUKA MARINA ORGANIC BEAUTYCARE

Assalamualaikum.

Jenama Marina Organic Beautycare (MOB) sebenarnya masih baru dalam pasaran. 
MOB dah keluarkan set skincare yang dikenali sebagai 
BEAUTY MARINA PREMIUM 
khas untuk kulit berjerawat dan jeragat.

Tapi entry ini berkaitan dengan SABUN MUKA (HOMEMADE).
Kulit muka saya jenis berminyak, jerawat dan jeragat.
Alhamdulillah sejak guna sabun ni, ada perubahan pada kulit muka.
Tapi saya jenis pemalu nak snap gambar sendiri, sebab kurang lawa.. hihi.
Nampak? Self confident tak ada.
*gambar muka saya upload kemudian ya*

HOMEMADE SOAP
by MARINA ORGANIC BEAUTYCARE

HARGA:
RM 15.00 + RM 6.00 POSLAJU

SMS / WHATSAPP ZUE 019-9000 194
Emel: sept2hree@gmail.com

Sabun Vit ACE

Sabun Aloevera

Sabun Habbatussauda

Sabun Kunyit

Secara ringkasnya:

Sabun Vitamin ACE ~ sabun kegemaran saya.
>> Bagi mereka yang ada masalah pigmentasi serta whitehead dan blackhead.
>> Ianya membuatkan kulit wajah lebih licin dan lebih bersih.

Sabun Aloevera ~ hijau dan berangin :)
>> Bagi mereka yang ada masalah resdung
>> Melindungi kulit daripada bakteria

Sabun Habbatussauda ~ lembutkan kulit.
>> Boleh digunakan untuk muka dan badan
>> Sesuai untuk bayi juga

Sabun Kunyit ~ untuk masalah jerawat dan jeragat
>> Kunyit memang famous dengan kulit yang berjerawat, kan?
>> Bagi mereka yang ada resdung atau alahan kulit

Kulit anda bagaimana?

COD: Taman Bertam Perdana 3, Kepala Batas, Pulau Pinang







No comments:

Post a Comment

Jgn lupa tinggalkan no fon atau emel slps komen :) Nanti saya follow up!