Sunday, November 20, 2016

AURA TERAPI COLLAGEN DI PORT DICKSON

Assalamualaikum.

PENGUMUMAN KEPADA SESIAPA YANG SUDI

ATC di PORT DICKSON

Saya akan berada di Port Dickson pada 24 dan 25 November 2016 atas urusan kerja.
Kepada orang PD yang berminat nak dapatkan Aura Terapi secara borong, ini peluang anda untuk dapatkan secara delivery percuma.


Pickup point hanya di hadapan Politeknik PD ya. 
Jangan minta saya ke lokasi lain sebab saya memang ada masalah nak cari jalan balik.

Whatsapp ZUE 019-9000194
atau emel: sept2hree@gmail.com 
untuk quotation dan buat pesanan, ya.

Kena confirm order paling lambat pada 23 hb sebabnya pagi-pagi 24 saya dah gerak ke sana.

Sering kali saya ditanya samada saya ada contact atau tak agen2 di Pahang, Shah Alam dan sebagainya.
Minta maaf ya tuan/puan, saya pun agen cabuk aje di Penang ni :)
Saya memang tak dapat tolong :(

Semoga ada yang sudi ya.
Terima kasih :)


No comments:

Post a Comment

Jgn lupa tinggalkan no fon atau emel slps komen :) Nanti saya follow up!